marți, 21 mai 2013

Introducere

Pagina 3. Introducere.
Asa cum incep toate cartile pe care multi dintre noi nu au mai pus mana de o vesnicie incepe si povestea blogului meu. De ce Blogu` lu` Socu` ? simplu o sa spuneti te cheama Soceanu si de acolo vine, partial gresit am sa va raspund pentru ca numele de Socu` l-am primit prin liceu de la un coleg caruia nu ii placeau numele lungi, paradoxal sau nu dupa ceva vreme toata lumea imi spunea asa si mie incepuse sa imi placa.
 De ce un blog? alta intrebare corecta de pus ca doar sunt sute pe piata si multe nu aduc nimic nou, nu mi-am propus sa fiu unul din cei multi ci doar sa insir pe o pagina ce-mi trece prin cap din cand in cand deci iata-ma si blogger ca in rest facusem multe pana acuma.
Ce o sa scriu? partial v-am raspuns deja : tot ce imi trece prin cap , ca sa detaliez o sa va mai zic atat: muzica, fotbal, internet, radio online,televiziune, porumbei voiajori ( ha ha ha v-am spart deja cu asta, dar sunt columbofil profesionist si iubesc porumbeii), etc etc etc
Hai ca deja se plictiseste lumea din introducere si nu facem bine, am sa va las sa descoperiti pe parcurs ce si cum se va mai scrie pe aici. Apropos bine v-am gasit pe toti si toate care o sa accesati aceasta pagina in viitor sper sa va relaxeze ce puteti citi aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu