miercuri, 26 februarie 2014

Ruby - De la distanta videoclip nou

Ruby lanseaza un clip pasional si o piesa cu o linie melodica diferita fata de ce am auzit pana acum de la ea: "De la distanta".
"Cu siguranta e cea mai sensibila piesa a mea, de pana acum. Nu imi schimb stilul, nu voi face alt gen de muzica, pur si simplu De la distanta inseamna o evolutie normala. Am lucrat, ca si pana acum, cu Alex Velea si Smiley, dar si alaturi de foarte talentatul compozitor Max Kissaru, cat si alaturi de Deliric si DOC de la CTC. Suntem mai mult decat multumiti de rezultatul obtinut si simtim cu totii ca aceata piesa o sa rupa!", a declarat Ruby.
Regizat de catre Cercel Lazar, "De la distanta" este un videoclip de imagine, in care Ruby pastreaza sex-appeal-ul cu care ne-a obisnuit. Noul single Ruby, De la distanta ne-a surprins pe toti. In timp ce lucram nu ne venea sa credem cat de bine suna tot. Nu avem nicio indoiala ca va fi hit. Pot spune cu mandrie ca aceasta piesa este prima lansata alaturi de HaHaHa Production si Cat Music, de catre label-ul meu Golden Boy Society.", a povestit si Alex Velea.
Sursa: Urban.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu