marți, 15 aprilie 2014

Clima si porumbeii

Azi scotand nasul din apartament pe balcon la ora 8 dimineata am constat cu stupoare ca e frig de iti ingheata extremitatile  si imediat gandul mi-a zburat la porumbei , coroborat cu stirea citita la cafea ca in Romania sunt avertizari meteo de vreme severa si ploi abundente timp de vreo 3 zile. Deja trebuia sa fi avut un antrenament cu clubul ieri pe care l-am ratat din cauza faptului ca au stat porumbeii vreo 2-3 zile inchisi ( ghici tot pentru ca a fost vremea urata) si programarea initiala era abia pt azi sau maine nicidecum pt luni. Urmatorul e sambata si nu mai poate fi ratat stau si ma intreb cu vremea care e , cam cat de bine le facem porumbeiilor incepand sezonul asa devreme( anul asta parca si mai devreme , am vazut in planul de zbor primul fond este in mai desi de obicei era in iunie) . Mai marii nostrii de la uniune ar cam trebui sa se aplece asupra problemei si sa incerce sa contracareze schimbarile climatice evidente printr-o repozitionare a planului de zbor astfel incat sa nu mai avem probleme cu lipsa antrenamentelor serioase primavara ( pana la urma un campionat puternic se bazeaza pe competitori puernici si bine pregatiti , poti avea calitate dar nu te ajuta daca timpul nu iti da voie sa pui in forma pasarile). Nu ar fi prima oara cand porumbeii mi s-ar intoarce de la un atrenament programat cu clubul pe lapovita ( nu mai departe de 2011 am patit aceasta poveste) si nu imi doresc sa retraiesc acele momente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu