luni, 3 martie 2014

Relaxare sau manie , oare ce sa fie?

Desi de mai bine de un an sunt columbofil de la distanta cum se zice fiind plecat in afara tarii iar de porumbei ocupandu-se fratele meu imi permit totusi sa comentez din prisma a ceea ce am trait inainte de a pleca. Pentru mine porumbeii sunt si vor ramane tot restul vietii o relaxare si o bucurie de nedescris. De ce? simplu de fiecare data cand intru in cotet fie si macar sa duc mancare sau apa ma bucur pana ultima celula din corp de linistea si starea de fericire care mi-o ofera prezenta porumbeilor mei. O sa va intebati daca concurez cu ei, da o fac de peste 10 ani si o voi face in continuare pentru ca nu exista bucurie mai mare decat un "copil" sosit de la o etapa  fie ea si usoara, cu atat mai mult una grea. Eu nu cresc porumbei pt diplome si cupe o fac pentru placerea de a concura cu ei in special la distante mari acolo unde sporadic mai si punctez in clasamente. Altfel spust desi colegi columbofili spun ca o categorie de distanta jucata iti ofera satisfactii doar cateva weekenduri pe an eu ma incapatanez sa le spun ca fiecare zi petrecuta alaturi de porumbei trebuie pretuita mai mult decat orice diploma si cupa. Nu doresc nici unui crescator sa treaca prin departarea de pasarile lui pentru perioade mari de timp...te debusoleaza complet , dar in final nu te fac decat sa iti doresti si mai mult sa fii acolo in praf si pene printre masculi incapatanati care nu se satura niciodata batandu-se pe boxe, printre femele simandicoase care nu accepta orice partener, printre pui tantalai care nu mai nimeresc sputnik-ul dupa prima zi iesita afara , in bumbaceala de pene prin care alergi sa prinzi baltatu`sau solzatu` pentru etapa de duminica , in tremurul asteptarii primei sosiri la orizont. ACOLO e viata adevaratului COLUMBOFIL , ACOLO alaturi de PARTENERII LUI PORUMBEII. Dragi colegi iubiti porumbeii, iubiti prezenta lor, iubiti succesul dar si esecul lor in egala masura , o sa constatati ca toate acestea nu va aduc diplome nici cupe si nici preturi mari la vanzari, dar va aduc ceva mult mai important LINISTEA SUFLETEASCA .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu