joi, 20 martie 2014

Normalitate

Constat cu mare mare stupoare ca reactiile de genul rupe-i gatul sau doneaza-l ca nu faci nimic cu el daca a revenit intaziat apar din ce in ce mai des intr-o zona in care dragostea de porumbei ar trebui sa fie mai mare decat interesul pt rezultate si bani. Cand dragii nostrii colegi vor intelege ca sportul columbofil e mult prea complex pt a se reduce la fraze de genul fratii lui de ce au venit si el nu, fara sa ia in calcul complexitatea factorilor care determina rezultatul unei etape pt un porumbel, sportul acesta frumos va progresa mult si in tara noastra . Imi permit sa prezint o intamplare traita in crescatoria mea care contrazice profund parerile de genul amintit mai sus. Am o femela care ca pui si yearling a concurat bine la etape de demifond si fond , iar in anul urmator la o etapa de demifond a sosit acasa a treia zi cu bilet , culmea de la un coleg de club care sta la mai putin de 3 km de mine, pur si simplu cu o seara inainte i s-au terminat bateriile fix acolo si s-a adapostit in crescatoria lui. Evident ca nu am procedat la reactii extreme de genul rupe-i gatul sau fa-o cadou ci am recuperat pasarea corespunzator iar pana la sfarsitul anului respectiv a mai concurat cu succes la doua etape una de fond si una de maraton. Cum ar zice matematicianul din mine Q.E.D. Aceeasi pasare doi ani mai tarziu intarzie din nou la o etapa de maraton nepermis de mult, sosind in cele din urma a patra zi sparta de soim...iata deci ca o intaziere poate avea multe multe alte cauze si trebuie tratata radical niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu